Sunday, October 9, 2016

SAM BESTARI......


XSANGKA.....
Dah 3 tahun jd cikgu dalam erti cikgu sebenar...TETAP DAN BERPENCEN... sekolah pertama setelah di'ikhtisas'kan, ialah Sekolah Agama Menengah Bestari, Subang Jaya....kat bandar woit tapi alhamdulillah, sekolah agama....LEGa gitu...hihihi...

Setakat 3 tahun ni, SETAKAT tu...hikhik...banyak juga la pengalaman aq dapat kat sini...

Tahun pertama.. jadi guru KHB, SEJARAH, SIVIK.... guru memanah...aduhai...xpandai tapi ku gagahi jua..tugasan lain tu xpelu la disenaraikan ek..

Tahun kedua...guru KHB juga, kimia...yang xboleh nak hadam ialah jd ketua guru penasihat sukan memanah...hadui...

Tahun ketiga...masih guru KHB, kimia dan tambahan, guru penyelaras seni visual..tangan aq dah keras la weh...xpelah aq cuba..macam2 la pengalaman dapat.. dan satu BONUS korang kena tahu, aq jd cikgu DISIPLIN....hahhahaha...lawak betul...

Walaubagaimanapun, aq akan cuba pikul segala tanggungjawab sebaik yang mungkin..

Wslm...





1 comment: